Od ledna 2018 jsou úředními dny PONDĚLÍ, ÚTERÝ a STŘEDA. Mimo uvedené úřední dny je osobní jednání možné pouze po předchozí telefonické dohodě. Úhrady faktur za opravy v bytech bude možné hradit pouze bezhotovostním převodem nebo složenkou typu A na přepážce České pošty. Viz. "číst více"
Společnost ADAVAK, s.r.o. oznamuje občanům, že od ledna 2018 již nebude možné na POKLADNĚ přijímat hotovostní platby za vystavené faktury za opravy v bytech. Tyto faktury bude nadále možné hradit pouze bezhotovostním převodem nebo prostřednictvím složenky typu A hotovostní platbou na přepážce České pošty (složenky typu C nelze využít).
Na POKLADNĚ budou nadále vybírány hotovostní platby na zálohy za vodné a stočné, nájemné, a to pouze v úřední dny, kterými jsou od ledna 2018 PONDĚLÍ, ÚTERÝ a STŘEDA. Mimo uvedené úřední dny je osobní jednání možné pouze po předchozí telefonické dohodě.
Děkujeme Vám za pochopení.
Na další spolupráci s Vámi se těší zaměstnanci společnosti ADAVAK, s.r.o. , Adamov.